Справочници, схемотехника, теория > CNC машини
CNC машината на lda_has
Аtos:
Аз ти дадох линка, ето го:
http://upload-pictures.info/
Сейфни си го в "предпочитани":)
Можеш и да го извадиш, като чукнеш върху вече постната от теб снимка и удариш "начало"...
Dedo pop:
Чичо НОНЧО:
Дедо Поп, направо ме утрепа!
Как се пише G-код на ръка? Ей туй нещо дето в момента ми бръмчи има над 2 милиона реда.
И аз съм начинаещ и бих споделил туй-онуй.
Отне ми ок. 5 мес. да спретна това нещо. То е изключително бюджетно, но съм много доволен от резултата. Може да видите идея за шпиндел и кабеловодещи.
Контролер- 5 осен и драйвери от тук:
http://olx.bg/ad/kontroler-za-c-n-c-mashina-m-a-c-h-3-ID4cw2E.html#020f3f47ed
Всичко работи перфектно!
"Шпиндела" работи нон стоп по десетки часове. На всичко отгоре е безплатен ;D
Dedo pop:
Здравей Чичо Нончо, добре се е получила. Но в подхода при конструирането се разминаваме: едно е да правиш нещо за себе си друго е да го продаваш и да му носиш гаранцийте. Тоя подход го ползвам и аз когато правя или преработвам някаква машина за себе си. Ти си вложил много труд и нерви при сглобяването на машината,минал съм по тоя път, така че съм в състояние да оценя това което си направил.Браво.
Аз си внасям всичко директно от Китай, тоя продава на тройни цени. Другото е че досега не са се дънили.
Знам че е малко смешно на ръка да пишеш програми но компютърната ми грамотност не е висока а и около мен няма кои да ме светне поне малко.Чертая ги в АУТО КАД и след това G1,G2 M3и така нататък.Това са прости детайли и става лесно.Пък и стратегията за обработка си я задаваш сам а не програмата. За тая машина на снимката ги написах за два дни. И 4 дни работа.Приемам всякакви съвети в тая посока. Затова съм се насочил преди всичко към конструирането и изработването на машините. Мога да демонстрирам работоспособноста и но дотам.Може и да греша но да организирам и дърводелска работилница ми идва в повече. В църквата няма място.