Животът- начин на употреба! > Медицина, здравословно хранене

Анти корона вирус

<< < (555/721) > >>

krasias:
Това е за Юлиян да си го чете, това е част от изказването на доктора създал ваксината: "Before You Inject Your ChildПреди да инжектирате детето си
The risk/benefit analysis is not even close with this vaccine for children.Анализът риск/полза не е дори близо с тази ваксина за деца.
Dec 1414 декември   

Казвам се Робърт Малоун. Аз съм лекар и учен. Но по-важното е, че аз съм баща и дядо. Обикновено не чета от подготвена реч, но това е толкова важно, че исках да се уверя, че получавам правилно всяка една дума и научен факт.

Поддържам това изявление с кариера, посветена на изследванията и развитието на ваксините. Ваксиниран съм за COVID и като цяло съм про-ваксин. Посветих цялата си кариера на разработване на безопасни и ефективни начини за предотвратяване и лечение на инфекциозни заболявания.

Преди да инжектирате детето си - решение, което е необратимо - исках да ви съобщя с научните факти за тази генетична ваксина, която се основава на технологията за иРНК ваксина, която създадох.

Има три основни въпроса, които родителите трябва да разберат, преди да вземат това неотменимо решение:

"Първият е, че вирусен ген ще бъде инжектиран в клетките на вашите деца. Този ген принуждава тялото на вашето дете да произвежда токсични шипове протеини. Тези протеини често причиняват трайни увреждания на критичните органи на децата. Тези органи включват:

Техният мозък и нервна система

Тяхното сърце и кръвоносни съдове, включително кръвни съсиреци

Тяхната репродуктивна система

И най-важното е, че тази ваксина може да предизвика фундаментални промени в имунната им система

Най-тревожният момент в това е, че след като тези щети са настъпили, те са непоправими, не могат да бъдат отменени."  Ама аз като му го обясних същото по нагоре взе да ми обяснява че видиш ли бил съм много тъп.

EDM electronics: