Автор Тема: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри  (Прочетена 229626 пъти)

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #60 -: Юли 21, 2014, 12:58:54 pm »
nizo, nizo
много ме разочарова точно с тези думи.
Мислех че мисленето ти се отдава повече. Моля ти се виж прочети още веднъж какво съм написал после мисли поне 2 дни "дано да ти стигнат" и после пиши в тази тема.
ТОВА УСТРОЙСТВО НЕ ПРЕОБРАЗУВА ТОПЛИННАТА ЕНЕРГИЯ В МЕХАНИЧНА.
Защото колкото топлина влезе толкова топлина излиза. Над устройството за което говориш въздуха ще е по-малко загрят отколкото под него, Тоест твоето устройство ще поглъща топлинна енергия и ще я превръща в механична, което си е точно според цикъла на Карно. Като събереш топлинната енергия на изхода с получената механична енергия ще се получи точно топлинната енергия на входа. Значи имаме съвсем ясно и просто уравнение Докато при моето устройство топлинната енергия на входа е равна на топлинната енергия на изхода, обаче, Топлинната енергия на изхода "която е равна на тази на входа" събрана с механичната енергия става повече от тази на входа нещо тука уравнението не излиза, става неравенство с положителен знак.
Сиреч имаме механична енергия, за която не сме вложили нищо и не е ясно от къде точно идва.
И като за капак за разлика от всички устройства на капанадзета, тесли, чукове и кой се сетиш още, този експеримент може да бъде повторен от всеки ученик със средна сръчност.
 
« Последна редакция: Юли 21, 2014, 01:49:13 pm от Maistora52 »

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 353
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #61 -: Юли 21, 2014, 04:31:37 pm »
Радико,
нещата не са толкова прости, както се опитваш да ги представиш! Точката на Кюри не е температура при която магнитните свойства изчезват мигновено. При всички широко използвани материали, магнитната проницаемост намалява с приближаването към тази температура. Не мисля, че използваният от теб материал ще бъде много по различен. Това означава две неща:
1. необходимо е загряване и охлаждане в доста широк диапазон - съответно ниска скорост на промяна на потока;
2. високо магнитно съпротивление на веригата и загуба на полезен магнитен поток. Възможност да се постигнат само малък процент от разчетните възможности.
Загряваш и охлаждаш реален материал, със определена топлопроводност и специфичен температурен капацитет (топлоемкост). Скоростта, с която можеш да променяш температурата в целият обем, е обратно пропорционална на това сечение. При по-малко сечение съответно имаш и по-малък магнитен поток.
В заключение мога да кажа, че като се пренебрегнат топлинните загуби (по-скоро неоползотворената топлина), и необходимата енергия за превключване на потока от охлаждане в нагряване и обратно, ще получиш някаква добавъчна енергия. Тази енергия ще бъде изключително незначителна, но това не означава, че се нарушава закона за запазване на енергията, защото магнитното поле все пак идва от някакъв постоянен магнит. Ти се опитваш да направиш магнитен комутатор с промяна на параметрите на средата, а за тази цел има много по-ефективни схеми!

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #62 -: Юли 21, 2014, 06:12:10 pm »
Цитат
1. необходимо е загряване и охлаждане в доста широк диапазон - съответно ниска скорост на промяна на потока;
зависи какво имаш за ниска и какво за висока скорост. Във отовор #33 съм показал едно клипче, ако го погледнеш ще прецениш каква точно е скоростта. по отношение на скоростта 10 000 оборота в минута  за един двиател от формула едно са малко под средните обороти, но 75 оборота в минута за един корабен двигател, това е равно на форсиране до краен предел.
Цитат
В заключение мога да кажа, че като се пренебрегнат топлинните загуби (по-скоро неоползотворената топлина), и необходимата енергия за превключване на потока от охлаждане в нагряване и обратно, ще получиш някаква добавъчна енергия. Тази енергия ще бъде изключително незначителна, но това не означава, че се нарушава закона за запазване на енергията

За да се каже че не се нарушава закона за запазване на енергията е необходимо да докажеш че неравенството в предния отговор е равенство. Честно казано не виждам как ще го направиш. Недей  да смесваш технологичните проблеми със физичните закони. дори и един пиковат да се получава в нарушение на закона това си е нарушение.
И накрая дай ми пример за такава по ефективна схема която да мога със сиурност да повторя и да достигна до същият извод, че има нарушение на З.З.Е.

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 353
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #63 -: Юли 21, 2014, 08:38:28 pm »
Всъщност намерих клипа в отговор #35. Но при сечение на проводника 0,25 кв. милиметра и период на пулсациите 1 път в секунда, получената мощност наистина ще бъде 1 пиковат. За разлика от това с вложената топлинна енергия парният влак ще измине няколко километра!  :)
Махни магнита и да видим дали схемата ще работи. Затова и твърдя, че добавената енергия се получава от магнита!
По всеобщо мнение ЗЗЕ е верен и има много емпирични и практически доказателства за това. Ако ти твърдиш обратното - докажи го!
Ако търсиш схема, с която да докажеш, че ЗЗЕ е грешен, мога само да ти пожелая успех!

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #64 -: Юли 21, 2014, 08:45:16 pm »
Цитат
Махни магнита и да видим дали схемата ще работи. Затова и твърдя, че добавената енергия се получава от магнита!
Еми точно така де, точно това е !!!!
Магнита има сила не енергия А с тази постановка превръщаме силата в енергия без да преобразуваме една енергия в друга, примерно топлинна в механична.
Ти сам го казваш, а не осъзнаваш какво точно значение имат думите ти.

Неактивен nizo

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 751
  • Thoughts become things!
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #65 -: Юли 21, 2014, 09:23:09 pm »
Цитат
Тоест твоето устройство ще поглъща топлинна енергия и ще я превръща в механична

Айде, БЕ! Как ще поглъща топлинна енергия? Ако визираш това, че разчитам на студен въздух, то и твоето устройство разчита на изстудяване от околната среда ... т.е. и твоето поглъща. Същата работа.

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 353
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #66 -: Юли 21, 2014, 09:54:48 pm »
Ти сам го казваш, а не осъзнаваш какво точно значение имат думите ти.
Много точно го казах: Енергията идва в резултат на наличието на магнит, а не поради нарушение на ЗЗЕ. Не търси под вола теле!
А сега за да се убедиш в моята правота (или да ме убедиш в твоята), направи следното:
1. измери силата на отблъскване/привличане при различна дистанция;
2. измери същата тази сила, за една конкретна дистанция, но при различни температури;
3. измери силата на привличане/отблъскване при тела с различна маса, но от конкретният материал с ниска температура на Кюри;
4. измери специфичният температурен капацитет на този материал;
5. в таблица разпиши времето и топлинната енергия за загряване на определено тяло. За всяка една температура в същата тази таблица постави и силата на привличане за това тяло;
Опитай се да намериш оптималните размери, скорост и енергия на загряване, получена енергия и сам ще се убедиш:
... има много по-ефективни схеми!
Сериозни резултати се постигат методично с правилно поставени въпроси и изводи, а не на късмет.

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #67 -: Юли 21, 2014, 10:25:41 pm »
Цитат
Много точно го казах: Енергията идва в резултат на наличието на магнит, а не поради нарушение на ЗЗЕ. Не търси под вола теле!
Ти просто ме уби отказвам се да коментирам такова нещо. Вземи попрочетинещо по въпроса за ЗЗЕ защото в магнита има това което има и в една пружина "поне според този закон" 
Изобщо от любов към спора ли пишеш тези глупости или наистина мислиш че е така
Като знам какви смислени неща си писал до сега имам чувството че мислиш как да ме обориш а не каква е същността на въпроса, нещо лично против мен ли имаш.

Неактивен Иван Димов

  • Експериментатор
  • Сериозен
  • ***
  • Публикации: 1 048
  • Пол: Мъж
  • Невъзможно нещо е да докажеш, че нещо е невъзможно
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #68 -: Юли 22, 2014, 12:09:02 pm »
   Радико, за Bat_Vanko ЗЗЕ е "свещена крава"! Той и Стефан Маринов много е спорил със закостенели учени, които повтарят "мантрата" - "ЗЗЕ винаги е верен!" Да ама не! Стефан Маринов го е доказал с формули за електромагнетизма на отворени електрически вериги. Аз пък твърдя, че ЗЗЕ не е верен и в механиката - направете опита с жироскоп-спирачката и ще видите. Даже оня ден коментирахме една въртележка с поплавъци във въртящ се цилиндър с вода. И при нея може би ще има нарушение на ЗЗЕ. Това е все едно да потапяш топка с въздух на метър под нивото на вода и като я пуснеш там тя изплува сама. После пак я потапяш като за това хабиш енергия, а после топката сама изплува и се получава нещо подобно на поплавъците на Михов, но с обратен знак. И ако тези поплавъци са малко съмнителни за невалидността на ЗЗЕ, то жироскопът-спирачка е напълно сигурен. Писах още и за Ram помпата като дадох елементарна формула - сбор и разлика, вдигнати на квадрат. Разпишете подробно формулите и ще видите колко са елементарни - и ученик от средния курс ще ги разбере. Писал съм dV, но това по-скоро е "делта" V, т. е. нарастването е достатъчно голямо и ако скоростта нараства примерно с 50%, ще имаме 25% прираст на енергия, което си е КПД=125%. Измислил съм електронна схема, аналог на хидромашината на Капанадзе и ако принципът е верен, ще имам отговор до дни. И ако множеството схеми ви затрудняват, то жироскоп-спирачката е елементарна и може да бъде направена от всеки за да докаже, че ЗЗЕ е невалиден. Мен само финанси ме ограничават за да го докажа сега, но като тръгне електрониката, финансите ще са ми най-малката грижа.
   И накрая, ЗЗЕ е "красив" закон и може да е верен ако включим в сметките ефира, ако разбира се знаем каква е плътността на ефира (колко килограма ефир има в кубичен метър). Но явно ефирът все още е труден за откриване, а даже някои не го признават за съществуващ. При това положение ефирът не влиза в сметките и затова ЗЗЕ не винаги се спазва - интернет е пълен с устройства, произвеждащи енергия от "нищото".

Velektra

  • Гост
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #69 -: Юли 22, 2014, 12:22:48 pm »
........
При това положение ефирът не влиза в сметките и затова ЗЗЕ не винаги се спазва - интернет е пълен с устройства, произвеждащи енергия от "нищото".
Иван Димов, за кой интернет говориш? На моя интернет не съм видял "устройства, произвеждащи енергия от "нищото"".
Освен да изчакаме, след като се напълни интернет с такива устройства, да се напълнят и магазините.

Неактивен Иван Димов

  • Експериментатор
  • Сериозен
  • ***
  • Публикации: 1 048
  • Пол: Мъж
  • Невъзможно нещо е да докажеш, че нещо е невъзможно
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #70 -: Юли 22, 2014, 12:36:25 pm »
   Velektra, един шоп влязъл в зоопарка и като видял жирафа възкликнал: "Те такова животно нема!" Не изпадай в ролята на шопа! В света винаги има много повече неща, отколкото ние сме видели и доста много, които сме видели, но не сме разбрали. Важното е да сме положително настроени към новото и с отворени сетива за възприемане на възможното "невъзможно".

Velektra

  • Гост
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #71 -: Юли 22, 2014, 12:50:07 pm »
Напълно вярно!

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #72 -: Юли 22, 2014, 01:14:40 pm »
Цитат
Важното е да сме положително настроени към новото и с отворени сетива за възприемане на възможното "невъзможно".
Иван Димов това означава да сме доверчиво наивни при разглеждането на всички отявленни измами публикувани из нета. Такива неща се толерират включително и финансово от определен кръг хора, който не са забравили какво е писал един средновековен философ за лъжата изречена 100 пъти. "забравих му името сега"
Лавината от лъжи удавя истината и насочва всички ентусиасти като повечето тук в множество лъжливи посоки.
Иначе и аз съм абсолютно убеден във верността на З.З.Е. Когато уравнението на ззе се превърне в неравенство, това не е доказателство за неверността му а е знак че сме се докоснали до нещо "енергия или сила" която не познаваме и не включваме в сметката и сметката не излиза. Това е момента в който трябва не да търсим грешката а да се опитаме да намериме хванеме и използваме този причинител.
За мен всяко устройство показано в нета което не се основава на прост и повторяем експеримент демонстриращ неравенството е пълна измама. До сега в този форум освен моята и твоята тема съм намерил само още една в която има такова нещо.
Някой ще каже само три ли? За мен са предостатъчно.

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 353
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #73 -: Юли 22, 2014, 04:00:25 pm »
Иначе и аз съм абсолютно убеден във верността на З.З.Е. Когато уравнението на ззе се превърне в неравенство, това не е доказателство за неверността му а е знак че сме се докоснали до нещо "енергия или сила" която не познаваме и не включваме в сметката и сметката не излиза.
Радико, ето че започнахме да говорим на един глас.
За да се постигне описаната от производителите магнитна индукция между полюсите на постоянният магнит, то те трябва да бъдат дадени "накъсо" посредством материал с висока магнитна проницаемост. Въвеждането на въздушна междина в тази верига създава размагнитващ фактор. Същият ефект се получава и при подаване на външно магнитно поле, противодействащо на магнита. При циклично противодействащо поле в един момент се прехвърля границата на обратимо пренамагнитване, и магнита започва да се изтощава (губи магнитните си свойства). Тази граница се нарича граница на Релей. Ако в процеса на работа не се прехвърля тази гранична размагнитваща индукция, то и магнита ще работи вечно. Досега никъде не съм срещал данни за тези стойности, специално за постоянни магнити.
Както и ти каза енергията на магнита е сходна с потенциалната енергия на пружината. Докато тя се деформира далеч от границата на пластичните деформации, също ще работи вечно.
Иване, този жироскоп-спирачка ще ти изяде главата! Да кажем, че съм съгласен с теб. Сам казваш, че схемата е много проста, дори ученик може да я направи. Ако не се съмняваш в успеха - направи я!
... и сам ще се убедиш колко важен е правилният подбор на лагерите!

Неактивен Maistora52

  • I'm first Omnologist in World
  • Почетен член на Форума
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 643
  • Пол: Мъж
Re: Mагнитен двигател, използващ точката на Кюри
« Отговор #74 -: Юли 22, 2014, 04:11:34 pm »
Иван Димов това означава да сме доверчиво наивни при разглеждането на всички отявлени измами публикувани из нета. Такива неща се толерират включително и финансово от определен кръг хора, който не са забравили какво е писал един средновековен философ за лъжата изречена 100 пъти. "забравих му името сега"
Лавината от лъжи удавя истината и насочва всички ентусиасти като повечето тук в множество лъжливи посоки.

Сещам се за Николо Макиавели
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B8
и политическото двуличие, но тук темата е друга.