vodoley71
Нищо вицово няма, много правилно питаш.
1. Кабелът е добре да е многожилен, мед. Допълнително за да няма утечки, върху пластмасовата обвивка го увий с един -два пласта алуминиево фолио - аз ползвам ал. тиксо за по-лесно. Мушни го в пластмасова тръбичка или го намотай с малко текстилно тиксо за завършек - тръбичката е най-добре, че тиксото може да се развие като поизсъхне от жегата при мотора.
2. ТБ-тата може да са много, но едва ли /все пак опитай/ ще вдигнат ефекта върху заряда. Работата е там, че при оргонния ток има нещо като сила на тока и напрежение, подобно на електрическия. Това още Ринат го е открил - и също, че водещо при експерименти с ДВГ е напрежението. Т.е. може да събереш много ТБ-та, силата на тока ще ти е значителна, но напрежението ще ти вкарва заряд все 5-6/10. Не съм правил точно тези тестове, ти пробвай - може да греша.
3. Под технологичен отвор имам предвид някоя фабрична дупка на ал. блок, където да свържеш кабела - има и с резба дори. Алуминият не е като желязото, така че масата в електрически смисъл не е същата както в оргонен. Т.е. желязната ламарина се явява леко като изолация спрямо алуминия. Гледай да не вържеш кабела за желязната скоба за закачване на ДВГ, аз така бях направил веднъж и файда йок
Дълго се чудих защо, докато разбрах и нещата се оправиха.
Успех!