Двутактов двигател със клапани който няма такт згустяване.
Първи такт ,полезна работа .Предвижва буталото на долу.
Втори такт ,компресиране на згъстен въздух.
Според моите виждания за ДВГ мисля ,че концепцията за ДВГ на згъстен въздух е добра идея но му трябва още нещо.
Например, след подаването на згъстеният въздух ,заедно с него се подава и браънов газ.
Количеството браунов газ е много малко ,защото вече във цилиндъра ще има едно високо налягане над 1Атм.което е достатъчно да започне процесът на работа а веднага след затваряне на смукателният клапан се подава мощна искра която запалва Браунувият баз.
Компресията във цилиндъра започва да се покачва и след като буталото стигне долна мъртва точка се отваря изпускателният клапан ,през които се нагнетява въздуха във бутилка за високо налягане 10Атм.
Според мен не може да се използва друго гориво защото цикъла е затворен и във бутилката ще има кислород и вода която ще се връща във водната клетка.
По мой сметки двигателя на Реното 1,6Д ще се превърне във 3,2 литра защото буталата ще работят две по две.
Единственият проблем за сега е разпределителният вал на който гърбиците трябва да са на 180 градуса на всеки два цилиндъра. Сега говоря със шлайфисти да се преработи разпределителният вал ,така че да има опция за изместване на на самите гърбици.
За по голям въртящ момент ще се поставят магнити на маховика за двигател на Бедини.
Това е за сега от мен.
Помислете и споделете.