Автор Тема: Курсова работа по ФИЗИКА.  (Прочетена 5189 пъти)

deznam

  • Гост
Курсова работа по ФИЗИКА.
« -: Юни 01, 2013, 07:50:42 pm »
Първо здравейте на всички и второ извинявам се ,че публикувам темата тук просто не намерих друг раздел в форума ,а знам ,че е единствения форум в нашата родина който разполага с достатъчно интелигентни хора точно в сферата на физиката. Отдавна съм потребител в форума но това е първата ми тема ,по принцип просто чета.

Ако смятате ,че темата е в грешния раздел ,преместете я , много се извинявам ,най вече на администраторите на сайта и на хората който ще помогнат ако могат защото предполагам ,че темата е в грешен раздел но просто не намерих друг

Нека първо да обясня за какво става въпрос. Аз съм задочен студент, и общо взето преподавателя ни няма време да ни обясни как се решават задачи по физика и в същото време да проведе упражненията. Другият ни преподавател обаче който е по лекции и ще ни води изпита въпреки това ни постави курсови задачи. Аз в случая ще решавам 3.

Тъй като съм абсолютно бос в задачите по физика , ви моля да ми помогнете ако можете, но не просто да ги решите а да ми кажете чрез кой формули сте го направили, защото не мога да отида при лекторката да и дам курсовата и да не мога да обясня най елементарно действие или формула. Затова имам нужда от помощта ви защото искам да науча това което ще предам ,тоест да знам поне горе-долу кое от къде идва. А не да отида на готово.

Обръщам ,се към админите ако сте преценили ,че темата е за кошчето нямам против, само ще ви помоля да я оставите за 2-3 дни ,просто за да може ако някой има желание да помогне.

Със здраве!

Ето задачите става въпрос за 7,8 и 9-та :





Неактивен Ksurnev

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 352
  • Пол: Мъж
  • Ужасно саркастичен
Re: Курсова работа по ФИЗИКА.
« Отговор #1 -: Юни 02, 2013, 12:16:30 pm »
Преди да задаваш такива ..... въпроси, питай Google!