Автор Тема: Автомобилът на Chobi  (Прочетена 438794 пъти)

Неактивен coke2k

  • Експериментатор
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 583
  • Пол: Мъж
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #105 -: Януари 02, 2015, 03:53:23 pm »
Може и реле да ползваш не е задължително да е транзистор - но според мен това само не е достатъчно за появата на някакъв ефект по различен от загуба на време. Не бързайте, нека изчакаме Чоби да доразкаже...

GMG

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #106 -: Януари 02, 2015, 04:13:22 pm »
Не бързайте, нека изчакаме Чоби да доразкаже...
  Вярваш ли?
 
  vsl, пробвай с igbt, полеваците пукат като конфети ако гейтовото ниво е кофти ;)
С рид-ампула съм пробвал, но щрака само  до около 800Hz

Това е схемата на драйвера, оптрона може да се пренебрегне при самия опит
« Последна редакция: Януари 02, 2015, 04:39:16 pm от GMG »

Velektra

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #107 -: Януари 02, 2015, 04:54:31 pm »
vsl, ключа трябва да е преди бобината - м/у захранването и бобината.

GMG

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #108 -: Януари 02, 2015, 05:23:50 pm »
ключа трябва да е преди бобината - м/у захранването и бобината.
  Т.е. последователно ли? Какъв е смисъла от накъсване на захранването ???

vsl, това е клатещото стъпало:



Неактивен lyubo_msi

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 16
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #109 -: Януари 02, 2015, 05:49:57 pm »
   Моя ключ е на минуса на захранването.
пс: бях правил следващата установка навремето ама ми изгърмяха  mosfet ключовете и се отказах. Явно защитата от пренапрежение е много важна
https://www.youtube.com/watch?v=Y_V7WLsFXa0

Velektra

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #110 -: Януари 02, 2015, 06:09:07 pm »
Каквото и да си говорим, може би е ясно на повечето от вас, че в случая електродвигателите не трябва да са пасивни консуматори, а да участват активно в работата на цялата схема.

Неактивен miro13

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 87
  • Пол: Мъж
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #111 -: Януари 02, 2015, 06:15:25 pm »
При този монтаж и окабеляване неможе да се говори нито за честоти,нито за обратна връзка - http://mazeto.net/index.php?action=dlattach;topic=9337.0;attach=39653 -цялата работа е в ЕФЕКТОРА.

GMG

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #112 -: Януари 02, 2015, 06:27:35 pm »
   Именно от обратната връзка се дърпа нещо си, а честотата е закономерна!

Не може или не трябва един мотор да се експлоатира извън неговите параметри!

Според мен, вариантите са два:

Първият е - Бай Митко наистина да е обладал дявола или хванал оня за шлифера без да иска...
и в последствие е разбрал или не до там кво става - е решил да сподели и разпространи нещото
 като нормален божи човек без помисли!

Вторият е - Срам ме е да го изрека, но някой тук спомена за Кеше!
« Последна редакция: Януари 02, 2015, 06:57:27 pm от GMG »

Неактивен miro13

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 87
  • Пол: Мъж
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #113 -: Януари 02, 2015, 07:05:09 pm »
Не виждам никъде обратна връзка,а моторите работят и не в заводски режими-тези още повече-в това съм 100% убеден.

Неактивен Аtos

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 290
  • Мисля, следователно...мисля!
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #114 -: Януари 02, 2015, 07:07:21 pm »
Значи просто до тях стига нужната енергия! Още повече, Чоби ви каза, че системата можела и за отопление да се ползва - това не ви ли е добър жокер на разбирачите?

Velektra

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #115 -: Януари 02, 2015, 07:16:56 pm »
Другия жокер който дава Чоби е че при 120км/ч консумацията е 0,5А (50гр. фъстъци).

Може и бадеми:)
« Последна редакция: Януари 02, 2015, 09:37:07 pm от atos »

GMG

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #116 -: Януари 02, 2015, 07:20:59 pm »
Другия жокер който дава Чоби е че при 120км/ч консумацията е 0,5А.
Това за мен НЕ е жокер 8)
още повече-в това съм 100% убеден.
Как се убеди?  С опит?

Спомнете си МЕС, руснака казва:
"Не съм лауреат, просто - конструктивно решение!"

Първоначално задвижва мотора с инвертор и после... реже един профил с флекса :o
След старта, батерията се маха ;)

И всичкото това на трифазен асинхронник!

  Тъй, че Тесла ни е оставил и нещо работещо, освен всичко друго!
Въпреки електромерите на Едисон и ЧЕЗ ;)
« Последна редакция: Януари 02, 2015, 07:43:58 pm от GMG »

Неактивен miro13

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 87
  • Пол: Мъж
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #117 -: Януари 02, 2015, 07:40:08 pm »
GMG - да! - убеден съм, че и ти не можеш да врътнеш ел.мотор120w и да извадиш 8kw-100% ;D
« Последна редакция: Януари 03, 2015, 09:09:14 am от Maistora52 »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #118 -: Януари 02, 2015, 08:17:45 pm »
Здравейте и Честита Нова Година!
Пиша набързо и няма да ви досаждам повече. Причината е че само атос каза нещо смислено, а никой не разбра  :)
Системата на г-н Чобанов очевидно работи с хладно електричество, а процесът на генерация се стартира и поддържа от обикновено топло, от акумулатори. Затова никакви сметки за мощност не излизат и казаното от него звучи странно. За инфо по въпроса проучете системата на Едуин Грей /включително с автомобилно приложение/, простата система за добив на хладно електричество на Тесла, системите за добив на високочестотна пулсираща енергия от въздуха /преки етерни конвертори/, батерии за телурично електричество на Нейтън Стъбълфийлд, полиметални земни батерии на Луи Рота. Всички те работят с хладно електричество!
Такова ползва и автомобилът на Тесла с електродвигател. Системата му стартира от нормален акумулатор, конвертира топло в хладно електричество през специфичен контур и захранва електродвигателя по начин, очевидно много сходен с този на г-н Чобанов. Хладното електричество се усвоява по два основни начина - чрез съхранение в акумулатори като ги активира и освен че зарежда, ги възстановява напълно като качество. На второ място, чрез пряко захранване на електродвигател /ползвано и от Грей в неговия електромобил/. Оттам може да извадите много, много повече мощност от тази на нормалното топло електричество при същото входно захранване. Две неща още и приключвам - хладното електричество се движи по тънки проводници без съпротивление, защото върви като скин ефект /отвън и по повърхността на проводника/, а освен това има възможност за резонансно усилване посредством масов, а не електрически резонанс. Освен това се натрупва във определена флуидна среда и в този род техника се ползват биметални, а не нормални кондензатори /напр. мед и алуминий както при Дон Смит/.
Това са неща, за които не знаете достатъчно и затова моля да не нападате или обиждате по никакъв начин г-н Чобанов, който явно е разработил своя технология по въпроса - макар и несъвършена, защото принципът позволява самозахранване ако се направи коректно  ;) Да е жив и здрав!
Поздрави

Chobi

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #119 -: Януари 02, 2015, 09:36:07 pm »
МИРО13 - Чувал ли си за моментната характеристика на асинхронните двигатели? Моята е три пъти по-висока от заводските! Това да ти говори нещо? Ама не бързай да отговаряш! Помисли си добре! Аз в момента у дома имам двадесетина бройки от три до петнадесет киловата и са поне три пъти по-малки габаритно и по тежест от "заводските", които ги имате за "еталон"!
  АКО ЧОВЕК НЕ Е ВИДЯЛ И НЕ ЗНАЕ ЗА НЕЩО, ТО ТОВА НЕ ЗНАЧИ, ЧЕ НЕ СЪЩЕСТВУВА! ОПИТВАМ СЕ ДА СЪМ КОРЕКТЕН С ВАС! Общественото  положение не ми дава право да се отнасям грубо с когото и да е. Най-малко да давам оценки за неговите действия от лична позиция! Ако не друго ...поне е неприлично! За етика да не говорим, камо ли за възпитание! Не сте Вие, които ще ме оцените. Други, много преди Вас са ме оценили, според делата ми и познанията! Моля ВИ! Човек се посреща по дрехите, а се изпраща по акъла! А Вие едва не ме изкарахте "шарлатанин"!
   Извинявайте за "конското"!
« Последна редакция: Януари 03, 2015, 09:14:01 am от Maistora52 »