Автор Тема: Готови водородни решения за автомобил  (Прочетена 19210 пъти)

newage2012

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 176
  • Рейтинг: 2
    • http://www.beinsa.info
Открих няколко готови решения, които искам да ви представя.

Първото е това: http://www.hydroxycorp.com/shop/item.asp?itemid=54 на Hydroxy Technologies.
Toва е микропроцесорен контролер за 2 бр. водородни клетки до 30А без охлаждане. Следи температурата на клетките и при прегряване намалява количеството водород чрез контрол на честотата. Оптимизира производството на водород в зависимост от температура, скорост на автомобила. Компютъра се управлява с менюта върху дисплей.
Процеса на производство се регулира с 3 честоти и волтаж, които могат да се променят и да се запаметяват в компютъра.

Ето как изглежда комплекта http://www.youtube.com/watch?v=Y9mM30ktPXc

Тук се обяснява как работи http://www.youtube.com/watch?v=LA72J_lN8MY

Продават го и като готов комплект за кола с всичко нужно:
Произвежда 2-3 L/мин. водорд.


Другото е Хидростар, готов модул: http://restarpwm.com/pnp4.htm
Тук се продава същият във вариант за сглобяване: http://www.thehydrogenshop.com/AboutREstarCCT.html








« Последна редакция: Август 29, 2008, 07:55:55 pm от master admin »

oniatam

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 66
  • Рейтинг: 0
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #1 -: Август 29, 2008, 09:22:18 pm »
Като ги гледам тези машинки и стигам до извода че, всички в този форум сме много далече от истината.  :(

trax

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 34
  • Рейтинг: 0
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #2 -: Септември 10, 2008, 09:43:32 am »

Браунчо

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 36
  • Рейтинг: 0
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #3 -: Октомври 19, 2008, 01:21:31 am »
Вече беше споменато тук някъде - Тайната на високия добив на газ е в честотния модулатор. Използва се Pulse Generator, топва се сонда в електролита и се настройва да създава вибрации от 50 до 5000 Hz в зависимост от вида, температурата и количеството на водата, електролитните и др. добавки, вида на електродите, тока и пр.

Ето едни индийци, които ги продават пулсаторите, а също и добри горивни клетки, евтино - HydroxyGarage.com . Такава горивна клетка се прави и в час по трудово и излиза 15-20 лв. Електрониката, пулсатора и фитингите излизат по-скъпо - по-евтино и сигурно е да си ги купиш, отколкото да си ги провиш.

Всички си траят, но всъщност именно ВИБРАЦИИТЕ катализират процеса ХИЛЯДОКРАТНО - това е простичката тайна. Честотната модулация подрежда и поляризира молекулите, разхлабва тотално ковалентните връзки и улеснява електролизата. И простото уравнение - от един литър вода и 6 кВт/ч (1,08 лв.) ток, при прецизна настройка на честотата, електролита и другите параметри, се получават 1860 л газ (ако е метан - ~360 лв., само дето браунгаза е два пъти и кусур по-калоричен от метана).  Затова бай Илия с маздата с четири литра вода е минавал една миля, само дето е получавал по 900 литра газ от литър вода, а неговия приятел кореецът Ким е вдигнал рандемана двойно. Да, 1860 литра от литър вода.
Поне това твърди BEST Korea, с огромни букви на сайта си, (предстои да го проверя когато си намеря човек по обявата), а на тях мисля, че може да им се вярва - коскоджамити президенти и премиери ги кичат с грамоти и медали, а парламента им прокара специален закон за браун газа. Нашият парламент прокара друго, ама нейсе.

Ха сега сметнете ми КПД-то. Ама вземете по-голям калкулатор.

Това просто уравнение ще обърне света наопаки и първите признаци вече се усещат. Само след няколко месеца процеса ще е необратим и лавинообразен. Преди три години нямаше и дума информация, сега има цяла филмотека по темата Юл Браун газ в Ютюб, всеки американец, и не само, се е побъркал и е запретнал ръкави в гаража да навива тел , да пласти ламаринки в буркани и да получава водород - да се смееш ли, да плачеш ли... Вече няма спиране.

Стен Майер го убиха, и много като него преди това, но няма как да убият триста милиона американци. Вижда се залеза на петролната ера.

Вибрации - май това е открил всъщност бай Илия Вълков, но естествено го е спестил в патента си, както се прави обикновено. Стига сте се ровили в учебниците да смятате КПД-та, киловати и простотии - бай Илия го е заковал с такава гениална простота и елегантност, която тепърва ще бъде оценявана.

Затова всички говорят за браунгаз и никой за Роудгаз например, въпреки че неговия патент - на Уилиам Роуд, който е още жив, е преди този на бай Илия Браун - 1960 г., даже Браун го споменава в патента си, но така и не успява да достигне нито добива, нито градусите на пламъка на Юл.

И ултрасоника като пулсатора върши страхотна работа за висок добив, предстои да направя изпитания в комбинация и с двете - пулсоник.

teofilius

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 591
  • Рейтинг: 80
    • Teosfera - free energy - antigravity
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #4 -: Октомври 19, 2008, 02:02:17 pm »
Поляризацията на водната молекула става най-добре в постоянно електрическо поле а не в пулсиращо. Но тъй като имаме електроди(електролитни клетки) и електролит - сиреч водата е електропроводима, то имаме и затворен електрически кръг и протичане на ток, което е основната причина познатата ни елекролиза да е неефективна. По повърхността на електролитните пластини се натрупват мехурчета водород и кислород преди да се уголемят достатъчно и да се откъснат за да изплуват на повърхноста - това допълнително повишава електрическото съпротивление на електролита и ефективността спада .  Обикновини механични вибрации чрез кварцов резонатор или друг вид внасяне на вибрации в  електролитната среда разрешават последния проблем донякъде. Руснаците например поставят електролитната клетка в центрофуга , така че отделяният газ бързо се отлепва от електродите а вихровото движение предизвиква дуги торсионни и центробежни сили ускоряващи разтягането и разпадането на водната молекула с по-малък разход на енергия. Създаването на мощни центорбежни сили ни излиза почти безплатно, ако изключим разхода на енергия за преодоляването на триенето на лагерите и между отделните елементи в една такава система. Определено нестандартно решение е електродите в електролитната клетка да бъдат покрити с изолационен лак така , че на практика да нямаме протичане на ток между тях. Поддържаното напрежение на тях ще е естествено много по високо  - например 1000 волта или повече дори.  При това положение имаме поляризирани водни молекули и то равномерно в целия електролит. Следващата стъпка е електродите които са изолирани да вибрират. Това може да стане на принципа на пиезоговорителите като всеки електрод е двоен - тоест съставен от две метални повърхности на които се подава високо променливо напрежение с регулирана от нас честота. Между двете повърхности имаме тънък изолационен материал, например от гума, а евентуално може да се опита и с двойнофолирани печатни платки.  Ако е нужно като последна стъпка за стимулиране на процеса  се използват два допълнителни помощни електрода на които се подава малък постоянен ток като за стандартна електролиза.
    Другия метод за високоефективна електролиза е: Имаме стандартна клетка през която тече постоянен минимален ток предизвикващ менимално отделяне на газ. Освен това към електродите на клетката свързваме източник на високоволтови импулси посредством искрище с магнитен или електромагнитен прекъсвач на дъгата(разрядите) с което ги правим рязко отрязани. Разрядите преди това се натрупват във кондензатор така че честотата е зависима от пробойното напрежение на искрището и капацитета на кондензатора, в смисъл достигане на пробойното напрежение. Резултата във електролита е че имаме мощни високоволтови импулси които изпреварват тока, а при стандартната електролиза загубите идват именно от големия ток нужен за поддържане на високо потенциално електрическо поле което всъщност води да електролизното разлагане на водата.  При високоволтови кратки импулси тока във електролита е минимален а електрическото поле е високопотенциално а именно то е което ни върши работа.  При стандартната електролиза имаме пад на напрежението поради големия ток и който се компенсира с голям ток и това е главната причина за загубите и неефективността и. В импулсен режим можем да имаме голямо напрежение поддържащо интензивно електрическо поле разкъсващо водната молекула при това с минимален ток. Синусоидалното напрежение със сигурност не върши работа. Трябва да е високо и със стръмни фронтове. При идеалния вариант разлагането на водата няма да е единствено по повърхността на използваните електроди а в цялото електролитно пространство между тях. Използването на високоволтови импулси генерирани чрез автоиндукция също може да се използва ефективно при генерирането на свърх-ефективна електролиза.

Orenda

  • Специалист
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 147
  • Рейтинг: 16
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #5 -: Април 27, 2009, 11:45:39 pm »
Добре сега да попитам нешто....

Например   http://www.thecell.cc/product/trucker-cell
The System produces 10 to 14 liters per minute  :o

12 or 24 volts DC
Max Amperage: 80
или по горните предложения работят и то добре?

+внасяне на вибрации от 50 до 5000 Hz ще се вдигне производителността на газа?
Има доста резултати но 14 литра за минута е... "кърти мивки" както се беше изразил някой от офорума.

Тип двигател:
- Едноцилиндров / БЕНЗИНОВ
- 4 тактов ОHV (висящи клапани)
- въздушно охлаждане
Стартиране: Eлектрически стартер
Система за запалване: Транзисторен магнето
- Капацитет на гориво в резервоара(L): 25
- Разход на гориво (L/hr): 2.7
Това би трябвало да върви чудесно ;)
Ако греша поправете ме, и без това е прекалено хубаво за да е истина ;D



   
   
Re: КОЛА НА ВОДА
« Отговор #79 -: Март 23, 2009, 12:17:26 pm »
   
За четиритактов мотор, на всеки оборот има по два работни такта. Ако е с работен обем 1400 кубически сантиметра, или 1,4 литра , имаме 0,7 литра за оборот. 0,7 х 700 об/мин=490 литра в минута. И сега започват грешките ...Колко от това количество трябва да е браунгаз, и колко атмосферен въздух? И най-важното ПРИ МИНИМАЛНИ ОБОРОТИ ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА Е ЗАТВОРЕНА, ГОРИВО ВЛИЗА ПРЕЗ СИСТЕМА ЗА ПРАЗЕН ХОД,С ДИАМЕТЪР ОКОЛО 1/70 ОТ СЕЧЕНИЕТО НА ДРОСЕЛА. Значи 490/70=7 литра в минута. Като се сметне и процента въздух за празен ход 50%- 70%, излиза 2-3 литра в минута и ще работи нормално само на газ.
« Последна редакция: Април 29, 2009, 07:29:40 pm от Orenda »

Orenda

  • Специалист
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 147
  • Рейтинг: 16
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #6 -: Април 29, 2009, 07:03:46 pm »
И така писах на www.thecell.cc, но от там ми отговориха че за момента не предлагат за бензинов двигател.
Може би защото съм в БГ  ??? Знае ли човек.

И тук никой не ми отговаря  >:( поисках малко повече инфо но нищо
http://www.moe-joe-working.com/moe_joe_cell_working_running_car.html
Въпреки че moe-joe е някаква боза най-вероятно

HydroxyGarage.com - тук трабичките (SS316L tubes)
(Електрониката, пулсатора и фитингите излизат по-скъпо - по-евтино и сигурно е да си ги купиш, отколкото да си ги провиш.) ;D и това добре

Да се надяваме че с ваша помощ ще имам добри резултати ;)
Предварително ви благодаря
« Последна редакция: Април 29, 2009, 09:56:06 pm от Orenda »


EDM electronics

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 713
  • Рейтинг: 31
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #8 -: Януари 04, 2011, 07:30:21 pm »
В линка горе са общи приказки.
Аз не съм чувал друг, освен самият Юл Браун, да е калрал кола с Браун-газ. Представят този газ, като молекула, а така ли е?

todor_dj

  • Неактивен
  • Публикации: 3
  • Рейтинг: 0
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #9 -: Януари 04, 2011, 09:05:04 pm »
Страшно полезен линк:)

В линка горе са общи приказки.
Аз не съм чувал друг, освен самият Юл Браун, да е калрал кола с Браун-газ. Представят този газ, като молекула, а така ли е?

Като гледам това са фабрични устройства и не се движи колата на Браунов газ, а той служи като катализатор на горенето.



Интересното е дали повечето производители на "готови" водородни клетки си знаят ефективността по Фарадей. :) Защото в крайна сметка, всеки може да си изработи сам (или да си поръча на средно класифициран техник) клетка, но нали най-важното беше ефективността?

Каква е тази ефективност по Фарадей? В долния линк пише, че КПД е 99.9% Това ли е?
http://hho-hydrogensystems.com/13-Генератор-на-Браунов-газ-Модулатор-на-тока.html

todor_dj

  • Неактивен
  • Публикации: 3
  • Рейтинг: 0
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #10 -: Януари 05, 2011, 06:49:02 pm »
Благодаря:)
Изкарах го 146%

Orenda

  • Специалист
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 147
  • Рейтинг: 16
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #11 -: Януари 07, 2011, 12:58:02 pm »
За много години!!!

Как точно го сметна, 2-3 литра минута са нищо.
Благодаря:)
Изкарах го 146%
Най-ефективният електролизер. Има капацитет за производство на газ повече от 2 - литра в минута и най-висока ефективност сред всички известни конструкции.
« Последна редакция: Януари 07, 2011, 01:01:19 pm от Orenda »

todor_dj

  • Неактивен
  • Публикации: 3
  • Рейтинг: 0
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #12 -: Януари 08, 2011, 02:59:03 pm »
Сметнах го, като използвах калкулатора, който даде altium на предната страница. Данните използвах от сайта за hho генераторите. Така и не те разбрах. 2-3 литра в минута много ли са или са нищо? Навсякъде пише, че 2-3 литра са достатъчни за 30-40% икономия.

mzk

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 505
  • Рейтинг: 103
    • Търсачка на Mazeto.NET!
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #13 -: Януари 09, 2011, 10:33:46 am »
Благодаря:)
Изкарах го 146%

Или не си използвал калкултора както трябва, или данните, които си използвал са грешни. Готовите клетки, които се продават по ebay и т.н. обикновено са пълен боклук. Реална ефективност на електролизер е около 70%.

emm

  • Експериментатор
  • Активен
  • ***
  • Публикации: 296
  • Рейтинг: 8
Re: Готови водородни решения за автомобил
« Отговор #14 -: Януари 11, 2011, 05:55:06 pm »
Колеги донесоха ми заваръчен апарат Руски.
Сега го разучавам. Към него няма никаква документация. Ако някой може да помогне с нещо да казва.