Автор Тема: Изостатично пресоване  (Прочетена 1553 пъти)

Неактивен врановски

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 150
  • Рейтинг: 35
Изостатично пресоване
« -: Юли 05, 2014, 03:39:57 pm »
Здравейте,
Необходима ми е информация, дали в България някой има опит с изостатично пресоване и синтероване. Конкретно, правя магнитопроводи от прахове и ги пресовам до 4000 атм. в матрица. За съжаление този метод има ограничение относно размера на детайлите и при по сложни форми е доста играчка.. Мисля за направа на пластикови калъпи и потапяне в масло с високо налягане, но съдовете трябва да са много отговорни. Другият метод е с лазерно синтероване, но там също камерите са малки, а праховете пълнят цялия обем. Не съм сигурен дали праховете извън обсега на спичане могат да се ползват повторно.
В тази връзка ще ми е полезен всеки съвет.

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 435
  • Рейтинг: 211
  • Трдният начин е по лесен
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Изостатично пресоване
« Отговор #1 -: Юли 05, 2014, 08:09:33 pm »
Пробвай със поливинилов алкохол  пресова се на много ниско налягане и се спича после пак на много поносима температура от сорта на 200 300 градуса.

Неактивен врановски

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 150
  • Рейтинг: 35
Re: Изостатично пресоване
« Отговор #2 -: Юли 05, 2014, 08:16:23 pm »
Благодаря ти Радико, това е ПВЦ, но при мен процеса е получаване на сплав. Температурата на която аз трябва да пека е 700 градуса. Пробвах с железен прах и смоли, но много бързо се насищат. Става за високи честоти и малки мощности, ама пуста лакомия :)
« Последна редакция: Юли 06, 2014, 07:56:02 am от Maistora52 »